< Powrót Do Strony
REGULAMIN
Wszyscy Goście/Klienci (osoby korzystające z usług Near Apartments)
mieszkający w apartamentach Near Apartments (NEAR) są zobowiązani do
przestrzegania poniższego regulaminu:
-
Zakwaterowanie jest możliwe po uprzednim
wypełnieniu formularza rezerwacyjnego.
-
Opłatę za pobyt należy najpóźniej uregulować w dniu
przyjazdu przy odbiorze kluczy.
-
Doba hotelowa w apartamencie rozpoczyna się o
godzinie 15:00, a kończy dnia następnego o godz. 11:00. W
przypadku braku zwrotu kluczy po zakończeniu doby hotelowej Near
Apartments ma prawo spakować rzeczy klienta i przechować je w
biurze.
-
Przedłużenie doby możliwe jest tylko po skonsultowaniu z
pracownikiem NEAR, za przedłużenie pobierana jest opłata w wysokości
50% kolejnej doby.
-
Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych, nie
uprawnia go do żądania zwrotu opłaty za niewykorzystany pobyt.
Wpłaty za niewykorzystany pobyt mogą być wykorzystane w innym
terminie, w ciągu 14 dni, od anulowania rezerwacji.
-
W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności, a
w przypadku braku wolnego apartamentu do anulowania rezerwacji. Nie
odpowiadamy za niezależne od NEAR awarie oraz ich
skutki.
-
W apartamencie obowiązuje ZAKAZ PALENIA i zapalania
świeczek. W przypadku złamania zakazu firma NEAR
nałoży na Gości karę w wysokości 500 zł.
-
Goście zobowiązani są do należytego zabezpieczenia
apartamentu, co rozumiane jest jako dokładne zamykanie drzwi
wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne
przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych.
Zakazuje się wynoszenia z apartamentu znajdujących się w nim rzeczy.
Prosimy o dbanie o wynajęty apartament:
o wyłączanie zbędnego oświetlenia, zakręcanie wody
itp.
-
W przypadku zgubienia kluczy od apartamentu tak jak w przypadku
zagubienia pilota do garażu goście pokryją koszty jego
dorobienia.
-
Gość w trakcie pobytu jest odpowiedzialny za apartament oraz
przedmioty w nim pozostawione. Jeżeli w trakcie pobytu, z winy
Gościa, dojdzie do uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia
apartamentu NEAR ma prawo dochodzić od Gościa pokrycia
strat. NEAR może pobrać od gościa kaucję zwrotną za
wynajmowany apartament.
-
Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 6:00, goście nie
przestrzegający tej zasady mogą zostać poproszeni o opuszczenie
mieszkania.
-
Urządzanie imprez towarzyskich jest całkowicie
ZAKAZANE. W przypadku interwencji Policji, Straży
Miejskiej, skarg sąsiadów lub administracji
budynku firma NEAR nałoży na Gości karę w wysokości 1500 zł. Za
wszystkie zniszczenia wynajmowanego mieszkania jak i budynku
odpowiada osoba wynajmująca mieszkanie od firmy Near Apartments.
Osoba ta/Gość Near Apartments odpowiada za wszystkie zniszczenia
wynikłe z zachowania osób trzecich przebywających z nią w
mieszkaniu - zaproszonych do mieszkania/budynku przez tę osobę
-
NEAR nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Gości pozostawione w
mieszkaniu.
-
Podczas dokonywania rezerwacji automatycznie są uwzględniane ceny
"last minute", ceny sezonowe, weekendowe oraz ceny specjalne
dostępne w ofercie NEAR NEAR uczyni wszystko by zaoferowana
cena była najodpowiedniejsza dla Państwa.
-
W przypadku braku opłaty za wynajęty apartament NEAR ma prawo do
wypowiedzenia świadczenia usług w trybie natychmiastowym i
przerwania pobytu Gościa.
-
W przypadku wpłaty zaliczki i anulowania rezerwacji w okresie krótszym niż 5 dni przed początkową datą
rezerwacji zaliczka nie podlega zwrotowi
-
NEAR zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa,
który:
-
nie posiada ważnego dowodu tożsamości lub nie chce okazać
dokumentu,
-
jest osoba niepełnoletnią,
-
znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków
odurzających,
-
podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył powyższy
Regulamin.
-
Dane osobowe będą przetwarzane przez NEAR wyłącznie w celu
realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji
oraz w celach marketingowych (np. przesyłanie informacyjnego
newslettera pocztą elektroniczną) zgodnie z przepisami ustawy z dnia
29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje
prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
-
Prosimy o natychmiastowe poinformowanie nas jeśli dojdzie do
jakiegoś nieporozumienia bądź nie będą Państwo zadowoleni z naszych
usług. Dołożymy wszelkich starań aby dokładnie zbadać problem i
rozwiązać go.