< Powrót Do Strony

REGULAMIN

 

Wszyscy Goście/Klienci (osoby korzystające z usług Near Apartments) mieszkający w apartamentach Near Apartments (NEAR) są zobowiązani do przestrzegania poniższego regulaminu:

 

  1. Zakwaterowanie jest możliwe po uprzednim wypełnieniu formularza rezerwacyjnego.
  2. Opłatę za pobyt należy najpóźniej uregulować w dniu przyjazdu przy odbiorze kluczy.
  3. Doba hotelowa w apartamencie rozpoczyna się o godzinie 15:00, a kończy dnia następnego o godz. 11:00. W przypadku braku zwrotu kluczy po zakończeniu doby hotelowej Near Apartments ma prawo spakować rzeczy klienta i przechować je w biurze.
  4. Przedłużenie doby możliwe jest tylko po skonsultowaniu z pracownikiem NEAR, za przedłużenie pobierana jest opłata w wysokości 50% kolejnej doby.
  5. Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych, nie uprawnia go do żądania zwrotu opłaty za niewykorzystany pobyt. Wpłaty za niewykorzystany pobyt mogą być wykorzystane w innym terminie, w ciągu 14 dni, od anulowania rezerwacji.
  6. W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności, a w przypadku braku wolnego apartamentu do anulowania rezerwacji. Nie odpowiadamy za niezależne od NEAR awarie oraz  ich skutki.
  7. W apartamencie obowiązuje ZAKAZ PALENIA i zapalania świeczek. W przypadku złamania zakazu  firma NEAR nałoży na Gości karę w wysokości 500 zł.
  8. Goście zobowiązani są do należytego zabezpieczenia apartamentu, co rozumiane jest jako dokładne zamykanie drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych. Zakazuje się wynoszenia z apartamentu znajdujących się w nim rzeczy. Prosimy o dbanie o wynajęty apartament: o wyłączanie zbędnego oświetlenia, zakręcanie wody itp.
  9. W przypadku zgubienia kluczy od apartamentu tak jak w przypadku zagubienia pilota do garażu goście pokryją koszty jego dorobienia.
  10. Gość w trakcie pobytu jest odpowiedzialny za apartament oraz przedmioty w nim pozostawione. Jeżeli w trakcie pobytu, z winy Gościa, dojdzie do uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia apartamentu NEAR ma prawo dochodzić od Gościa pokrycia strat. NEAR może pobrać od gościa kaucję zwrotną za wynajmowany apartament.
  11. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 6:00, goście nie przestrzegający tej zasady mogą zostać poproszeni o opuszczenie mieszkania.
  12. Urządzanie imprez towarzyskich  jest całkowicie ZAKAZANE. W przypadku interwencji Policji, Straży Miejskiej, skarg sąsiadów lub administracji budynku firma NEAR nałoży na Gości karę w wysokości 1500 zł. Za wszystkie zniszczenia wynajmowanego mieszkania jak i budynku odpowiada osoba wynajmująca mieszkanie od firmy Near Apartments. Osoba ta/Gość Near Apartments odpowiada za wszystkie zniszczenia wynikłe z zachowania osób trzecich przebywających z nią w mieszkaniu - zaproszonych do mieszkania/budynku przez tę osobę
  13. NEAR nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Gości pozostawione w mieszkaniu.
  14. Podczas dokonywania rezerwacji automatycznie są uwzględniane ceny "last minute", ceny sezonowe, weekendowe oraz ceny specjalne dostępne w ofercie NEAR NEAR uczyni wszystko by zaoferowana cena była najodpowiedniejsza dla Państwa.
  15. W przypadku braku opłaty za wynajęty apartament NEAR ma prawo do wypowiedzenia świadczenia usług w trybie natychmiastowym i przerwania pobytu Gościa.
  16. W przypadku wpłaty zaliczki i anulowania rezerwacji w okresie krótszym niż 5 dni przed początkową datą rezerwacji zaliczka nie podlega zwrotowi
  17. NEAR zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, który:
  1. Dane osobowe będą przetwarzane przez NEAR wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji oraz w celach marketingowych (np. przesyłanie informacyjnego newslettera pocztą elektroniczną) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
  2. Prosimy o natychmiastowe poinformowanie nas jeśli dojdzie do jakiegoś nieporozumienia bądź nie będą Państwo zadowoleni z naszych usług. Dołożymy wszelkich starań aby dokładnie zbadać problem i rozwiązać go.